luni, 18 august 2008

Situatie vesela cu dir. Palatului Culturii din Ploiesti

Scriu acum ca pina miine uit. Era prin anii l968-l969. Mi-am adus aminte, cu ocazia vizitei la Biblioteca Palatului Culturii de astazi. Era la serviciu o colega Doina C. care nu avea renume prea bun, ii placeau relatiile cu barbati insurati. Dar in aceasta perioada de care scriu acum, era impreuna cu mine, la indemnul d-nei D la Palatul Culturii la spectacolele PCR unde si eu spuneam poezia Donca Simo si aveam si aparatul de proiectie, de care am mai vorbit si cu programul spectacolului in fata, trebuia doar sa apas pe un buton si aparea in fundal, pe un cearceaf, imaginile care trebuiau sa apara si erau insemnate pe program. Eu la indemnul viitorului meu sot, nu m-am dus chiar la un spectacol in alt oras, foarte important. Dar Doina C. m-a intilnit pe strada ocazional si purtindu-i simbetele Dir. G. Io.... al Pal. Culturii a gasit ocazia stiind ca, este la birou la etaj (ca-l urmarea) si m-a convins contra vointei mele, sa mergem sus, ca eu sa-i cer scuze si sa promit ca voi continua sa vin. Atunci si nici mai tirziu singura,u mi-am dat seama ca sint folosita. Doina avea vreo 24- 25 de ani. Ajunse sus, eu am incercat in mod timid sa spun Dir.Gigi I., ca am sa vin dar la spate tineam degetele incalecate, ca minteam. Dar Doina nici una nici alta, l-a imbratisat pe d-l G.i si a inceput sa-l sarute. Eu nestiind ce sa fac, am zbughito afara si nu m-am oprit pina acasa. A doua zi la serv. d-na D. mi-a spus ca am facut o mare prostie ca,am acceptat sa merg la dir. P.C. caci a trebuit sa cheme paza d-l dir. sa scape de Doina, caci eu fiind mai talimba nu am observat ca, atunci cind terminam repetitia noi plecam, d-l director fiind si regizor la Teatrul din Ploiesti raminea, cum era si firesc la urma si Doina sarea repede sa-i tina paltonul sau pardesiul sau haina si se aseza in spatele lui si il imbratisa cu dragoste. Era exaltata rau. Dar stiu precis ca d-l nu era usa de biserica nici el, nici nevasta bibliotecara la cred Clubul "l6 febr."Eu nu m-am mai dus deloc, de fapt nici nu aveam de gind sa continui cu Palatul Culturii ca, nu ma lasa viitorul sot. Avea parere proasta despre activitatile artistice mai ales de amatori. Am gasit motivul ca, nu vin ca mi-e rusine ca, m-am lasat dusa de nas de Doina. Si sotia d-l G.I. era impreuna cu noi la spectacol,dar Doina era neinfricata si sotia la fel in dreptul ei. Cred ca sotia s-a amuzat copios. Dar destul pentru astazi, despre alte personaje mai vorbim si miine. papapa

Niciun comentariu: