sâmbătă, 9 august 2008

Nu scapati de mine

Ce-i rau nu piere. Am luat o mica pauza din imprejurari indepentente de mine. Dar am de gind , sa va plictisesc in continuare cu timpeniile mele. Citeodata as scrie la infinit orice, alta data nu as spune nimic considerind ca totul este in zadar. Dar macar sa invatati din greselile mele, din nerealizarile mele, unele din vina mea, altele din vina sortii. Si inca odata va spun, nu asteptati ca mine spunind mereu: "v-a veni si rindul meu" Este o prostie, viata, sanatatea trece si ramineti cu buza umflata. Cind o sa faceti bilantul vietii o sa spuneti: "ce prost am fost". Numai eu acum cite v-asi fi povestit sa ridem sa ne prapadim, dar asa nu este decit o viata anosta, banala si am trait ca un observator, dar totusi nu am fost suficient de atenta caci am fost mereu in contratimp. Cind ma interesa ceva din urma, nu-mi mai aduceam aminte mai nimic.. Dar daca ar fi fost probleme sentimentale, ce am mai fi povestit acum chiar cu inflorituri. Dar mai mult ca sigur si regimul comunist a fost de vina. Noi tinerii, mai auzeam cite ceva despre alte tari sau citeam printre rinduri si ati vazut ca ne bucuram, cind auzeam cuvinte in limba engleza la copii de la alta scoala. Ce noi nu aveam rusa?? Dar tot ce este interzis, e mult mai interesant. Asa ca macar bucuria asta sa o aveti ca puteti face ce vreti, ca e bine ca e rau(dar invatati din greselile altora), viata merge inainte. Dar nu uitati ca, aveti numai o singura viata si profitati din plin. Ce poti face azi nu lasa pe miine, caci miine poate nu va mai fi. Cum zicea colega mea Crista o femeie cu multa experienta(de toate felurile) :"Traieste clipa"Cred ca iar v-am plictisit. Va rog sa ma scuzati si sa imi acordati circumstante atenuante.(Asa sint eu, dar promit sa ma schimb, ca sint la start). papapa

Niciun comentariu: