duminică, 3 august 2008

Nea'Dobrica(prostul)!

Sperante nu prea sint, caci ultima oara cind m-am intilnit cu nea'Dobrica era foarte suparat, caci spunea ca in casa nimeni nu-i adreseaza nici un cuvint, este ca o mobila. Este ocolit, numai din cind in cind nepotul ii spune:"Prostule". Cine oare l-a invatat? Dar totusi bunicii isi iubesc nepotii, mai mult decit pe proprii copii. Ei traiesc cu gindul ca mai tirziu cind nu vor mai fii, nepotii ii vor aprecia. Eu am vrut sa atrag atentia, ca cei in virsta traiesc mai intens,sentimentele fata de copii lor si mai ales fata de nepoti. Ii iubesc din tot sufletul. Ma consider norocoasa ca, am avut in viata de aface cu persoane virstnice si fiecare mi-a fost un exemplu si i-am apreciat. Dar nu stiu ce este mai bine pentru noua generatie, caci a fii prea sensibil, poate sa fie un handicap insurmontabil in viata. Ceilalti sa te considere "prost". Poate societatea, va evolua spre duritate si trebuie sa te incadrezi ca sa nu fii exclus. Cum o fii mai bine pentru nepotii nostrii? Nu stiu ce sfat sa dau. Trebuie sa ii invete copii nostrii(parintii lor) sa se adapteze situatiilor, dar cine stie ce va mai fii. Mi-as dori sa mai traiesc, sa vad cum va evolua nepoata mea, sa o indrum daca voi fii mai apropiata. Dar sfaturile mele poate nu vor fi apreciate si vor fii depasite, fata de aceea vreme. Eu traiesc in trecut si deci voi fii in contratimp ca intotdeauna. Dar sfaturi rele nu am sa dau. Poate nici nu v-a fi nevoie de mine, ci voi pati ca nea'Dobrica.Ce om destept si harnic! Dar am uitat sa spun ca el a fost inselat si de fratele lui singurul frate care a facut puscarie politica si dupa revolutie, fara sa-i spuna nimic, a declarat la primaria Breaza ca este singurul copil la parinti si i s-a facut acte pe pamintul familiei numai lui si lui Dobrica nimic. Asta cu concursul coruptiei din primaria de la aceea vreme, caci ei erau de acolo, acolo imbatrinisera ii apucase 8o de ani si se stia ca sint 2 frati. Dar nenorocirea a fost ca, fratele s-a insurat si la moartea lui de inima neasteptata a ramas noua sotie cu pamintul si s-a recasatorit si noul sot i-a luat pamintul a divortat, a alungat-o de acasa. Si nea' Dobrica,l-am stiut prin procese la Cimpina si Ploiesti umblind sa dovedeasca ca parintii lui au avut 2 baieti. Dar nu avea sanse, caci fratele a murit mintind, cumnata s-a recasatorit si a divortat fiind obligata sa dea sotului pamintul cu forta. Si poate vorba lui nu merita nici baiatul si nora si poate si nepotul sa recupereze averea. Dar totusi le-a ramas putin de la el, cit a avut al lui facut de el. Asa sint lucrurile si nu stiu ce s-a mai intimplat, daca s-a rezolvat sau daca merita efortul. Vedeti ce-ti ofera viata si de ce spun cei in virsta ca "totul este in zadar"?. papapa

Niciun comentariu: