marți, 26 august 2008

Horia Sima

Cind am vazut la tv. ca a murit I.C.Dragan mi-am adus aminte ca la serv . la birouri printre functionari, am auzit discutindu-se in mare secret, ca acest domn este legionar(poate era o intoxicatie a securitatii). Nu stiu de unde erau sursele, poate de la Europa Libera, dar eu am auzit spunindu-se ca acest domn l-a ajutat pe Horia Sima sa se stabileasca in Spania. Asta dupa ce a fost alungat din Germania de catre Hitler caci a avut un comportament imoral la Munhen, dupa ce a plecat din Romania, dupa esecul loviturii de stat legionare, el fiind comandantul Miscarii Legionare. In ce a constat comportamentul Imoral? A sucit capul fetei gazdei sale(chiar i-a facut un copil) si acest lucru a fost considerat inacceptabil de catre Miscarea Legionara din Romania si din exil si chiar de Partidul Nazist din Germania. Asa ca atunci cind a fost alungat, numai I.C.D. i-a intins o mina de ajutor din toate punctele de vedere, inclusiv financiar si am vazut ca a trait pina in l993 si a fost profesor la Univ. din Barcelon, el fiind profesor la origine de limba romana. Eu credeam ca a murit de mult. Dar toate acestea, se spuneau in mare secret pe la colturi, caci era periculos. Dar pentru a fi discreditat decedatul de curind, se spuneau aceste lucruri, si daca a fost asa ce a fost rau in asta. Dar am vazut ca, despre acest capitol nu se scrie, caci o mare parte din informatii au fost sterse din rea vointa. Dar aceasta este istoria neamului nostru. Atit am vrut sa spun referitor la acest domn decedat I.C.D. L-a ajutat pe Comandantul Miscarii Legionare!!! Si ce a fost rau in asta??? Nu sint de acord cu ce au facut legionarii (executiile fara judecata poate fara vina), numai la indicatia unor dusmani rauvoitori ai executatilor. Nu stiu cit erau ei reprezentatii Arhanghelului Mihai ???

Un comentariu:

formeandforyou spunea...

Buna!Nu au fost "atit de rai",precum se crede,acesti legionari.Ei isi urmareau propria doctrina,aveau un scop bine precizat si credeau in acest "ideal" al lor.