joi, 21 august 2008

Aglomeratie

Cind vad la tv. aglomeratia din circulatia Bucurestiului, imi amintesc ca am citit mai demult intr-o carte, despre istoricul Bucurestiului ca, acum mai putin de un seco, cind pe traseele de tramvai nu erau statii si acolo unde te gaseai se oprea si tramvaiul si te invita sa te urci, se spunea ca doamnele faceau semn,din case pe geam si chiar de la etajul casei,vatmanului sa opreasca si sa o astepte. Apoi doamna isi mai aranja putin coafura, se mai parfuma si fara graba isi aranja in oglinda palaria, apoi isi lua mantoul , se incalta legindu-se la sireturi(stiti ghetele ce portiuni mari de sireturi aveau) iar apoi incuiau usa cu tact si fara graba si gratioase strabateau curtea, incuiau poarta(v-am enervat?) si urcau in tramvai, multumind vatmanului pentru ca le-au asteptat. Ce spuneti? Cit a evoluat circulatia in Bucuresti, in mai putin de loo de ani? Dar cum v-a fi peste loo de ani? Nici nu-mi pot imagina.Poate vor fi scaune zburatoare. Dar nu in teleg de ce media de viata era asa de mica totusi ( 4o ani). Poate TBC-ul facea ravagii, dar se spune ca era la moda si bon ton, ca fetele sa aiba putina temperatura(38 grade ca la TBC) si sa fie imbujorate in obraji de la temperatura. Cine sa mai inteleaga moda? Asta am citit si cred ca este adevarat, caci lumea era mai innapoiata si nu tineau cont ca nu este sanatos. Dar din cauza saraciei nu aveau ce face si considerau ca sint la moda.papapa

Niciun comentariu: